Friday, May 28, 2010

sudah lama tak hapdate

dh lama jugak blog ni tak hapdate..mls campur bz pon ye jugak..pastu ada dugaan yg mendtg,tu yg mcm pandang tak pandang je blog nih..

cuti 3 hari just lepak kat umah tak g mana2..arini ingat nk p masuk metro driving academy skali tak jadi coz instructor x dapat nk amek coz dia ada hal kematian..mebi sabtu depan kot br g balik..so selamat la 3 hr aku kat umah bersama hubby n ammar


cerita pasal dugaan td tu sebenarnya kereta hubby telah di curi pencuri yg takde belas kasian kat kami..kejadian berlaku di depan ofis hubby kat jalan klang lama dan tak sampai 24 jam ada sumbody yg kol aku ckp kete ada kat jalan telawi 5,bangsar belakang lorong..belakang kedai blook..trimas kepada cik roziana yg inform aku..mula2 dh seronok bila dpat tau kereta hubby dapat balik tp yg tak best nya bila cik roziana ckp kereta tuh dh kosong sekosong kosong nya..mmg dah xde pape..seat,gear,dashboard,siling,lampu,bonet,tayar ganti sume2 la licin..tak berhati perut kan..so korang para readers..(tu pon kalo ada readers la) pls..pls..pls..berhati2 ngan kenderaan korang..oh ye modus operandi pencuri tuh ialah mengcungkil kunci di bonet..dia nih dh aim kete hubby mungkin dh lama...


alhamdulillah dh jumpa balik kete tp emm sedih sbb tinggal bodi je kete tuh..trimas kepada kak ipar n suaminya yg byk bantu kami sekeluarga..x kira depa penat,lum mkn tp ttp bantu kami anak beranak..n trimas jugak kat kawan kak ipar yg keje polis..En Azri yg tolong dari A sampai Z..semoga Allah yg balas jasa kalian seme..

last but no least..(ewahh mcm karang surat lak kan)..terima kasih a zillion kepada kawan baik aku kat sekolah Sufiah Bt Mohd Foulzy n khadijah Ab Rahman..dieorg byk motivate aku di kala aku kesedihan,kemurungan,tolong beli makanan bila aku tak dok mood nk mkn walhal perut aku lapo..thanx jugak kat kak suraya n pn zaharah kerana memahami masalah kami..(exam paper pertengahan tahun budak2 tertinggal dlm kete hubby..so korg dapat bygkan la perasaan aku ketika itu..)

so adios..

No comments: