Monday, June 14, 2010

ni la yg aku menang hari tuh..

nah..dh dapat hadiah..p amek kat opis intrend kat sri kembangan..lama dh p amek..best ke dkny candy apples nih?bg aku 5 out of 10 kot..sbb dulu aku penah beli dkny hok apple hijau tuh tp bau die boleh buat kepala aku ngeng la..tak berapa best..tp yg ni ok la sket dr yg warna hijau tuh..tp die punya bau tuh sepesen la jugak.mcm boleh tau la tu perfume dkny kan..cm trademark dkny la senang cerita..aku berangan dapat hok kaler purple..skali dapat yg kaler merah..purple best sket kot..ke aku mmg minat kaler purple then aku ckp purple best?emm tak lah..mmg kaler purple punya best sbb aku dh p test kat dkny sogo.tp dh dapat ni cukup syukur dh..dh lama dh aku tak membeli perfume...last aku beli time 2008 kot..time paling byk beli time 2007.ye la masa tuh belum kawen..duit pon berkepuk2 lagi..hahaha.

No comments: