Monday, July 18, 2011

the body shop haul.


entri kali ni nk cakap sale body shop plak.aku tak pasti la ada lagi tak sale ni.aku beli 2-3minggu lepas..tgh sale gila2 masa tu.body wash ada yg sampai 70% tapi aku tak sempat pon yang tu.aku just sempat amek yg 30% jek.ok la tu daripada tak dapat langsung.body shop ni jarang kan wat sale gila2..2 kali setaun je kot..


dah lama sangat aku beli.baru hari ni gatal nak update.scrub perisa lemon.hubby pilih.pastu body butter perisa blueberry,yang ini limited edition.sebab tu aku ambil.wangi oo.plus body butter bodyshop ni tak melekit.mula-mula pakai memangla melekit tapi lama-lama dia ok.

pastu beli perfume untuk hubby buat dia lenjan hari-hari.sebab dia ni suka menyembur perfume macam sembur ubat nyamuk.dia punya CK aku simpan.bila nak g jalan jauh-jauh baru pakai CK.kalau setakat g kerja sila pakai BS je.

pastu satu yang kecik tu adalah scrub bibir.rasa mint.best jugak.buang saki baki lipstik kat bibir.pas pakai rasa wahhhh nyamannya..wah bersihnya..sila lah dapatkannya di BS berhampiran anda

yang atas ni plak 2 botol shower gel.olive ngan satsuma..mangiii.
spray kaki warna biru tu..nak bagi kaki fresh la konon.kaki pon penat jugak tau..lebih-lebih lagi kaki aku ni kering n tak bermaya.pas sembur wahhh segarnya kaki ku.psiko jek sebenarnya.

yang panjang tu takyah la bitau..semua pon kenal.hehe









No comments: