Thursday, November 24, 2011

terlupa

hi salam uols..



isu hari ini adalah isu terlupa.terlupa apa?terlupa pada nama panggilan kawan.
ye mari kita kupas isu terlupa ni kawan2.


aku selalu terlupa nama panggilan kawan2 yg tak berapa nak rapat.contoh kawan2 kat matrix ke.u ke.maktab ke.


contoh kalo kat fb tu nk ucap hepi besday.kadang2 eh dulu aku panggil dia apa ek?contoh kalo dia nama ammar darwisy.eh dulu aku panggil dia am ke,ammar,mar.awish ke or darwisy ek??paham tak.kang kalo tibai letak hepi besdat am.dia pon pelik.eh dulu si ilah ni panggil aku darwisy.apesal am lak ni??gituuuuu.



sebelum nk tulis kat wall aku mesti pk dulu eh apa nama aku panggil dia dulu ek??kena ingat betul2..
ish nmpk benar la ku ni dh tua ek..

k tu jek.tiba2 dh xde idea.respek kepada blogger2 yg boleh buat karangan yg panjang dan best.aku?tidak berbakat.huhuhu

No comments: