Tuesday, November 30, 2010

cerita korea saya!!

ni satu2nya cerita korea yg aku tgk.sebab ada pelakon pompuan yg kiut tu..Yoon Eun-Hye..oh sungguh kiut amoi tu..crita nih dh lama..2007 kot aku tgk kat sarawak.kawan aku syila yg punya..tapi dulu tak puas tgk sbb tgk kat laptop pastu mcm tak berapa paham sgt..pastu dh balik kl ni aku tgk la plak kat ch 715animax..pon tak puas tgk sbb jap2 terlepas episod sebab tak ingat hari apa dia main.last2 sekali aku p speedy p cari dan beli..hah baru puas hati..

best oh crita nih..sapa2 ada nk rekemen crita korea yg best2 bolehlah bitau tapi dengan syarat..wah siap bersyarat,mesti ada pompuan kiut tuh jadi heroin dia..baru aku nk tgk.

k adios.

3 comments:

ms.n said...

tgk my girl ilah...best best!!

sweethOneY said...

minat gak cite princess hours. zaman kt u dulu dok tgk cite tu, smpi tidur lmbt. g kelas mata sembab sme. haha

eh, tgk lah citer master/god of study. bestttttttttt! tgk kt kbsw ritu. best

~kc ilah~ said...

yati:oho akan di cari..

izza:yeke..harus cari vcd citer tuh..nk tgk mmg tak sempat la nk kejar episod