Monday, December 6, 2010

elianto sale!!!!serbu..discount up to 70%

hoho..weh pergila serbu store elianto.gempak punya sale..year end sale kan tak pon christmas sale..aku ni mana boleh tengok sale sampai 70% nih..dh jadi habit kot..sebelum keluar memang dah berjanji tanak beli apa2 nk cuci mata jek..kata aku kepada en hubby la.sekali uiks tak tahan godaan aku sebab murah sangat kan..oh blusher elianto yg aku beli tuh sungguh best dan harganya cuma 8ringgit..ommaigodd..harusla sebat kan.yg eyeliner 2 batang tuh sgt best okay.yg eyeliner ni kali ke dua aku beli..mmg best pakai senang licin jek dan tak mudah patah..
k tu je la review aku sket2 pasal mekap elianto nih..murah dan sangat berbaloi2.
sila lah terjah. oh lupa walopon sale gila2 tapi aku tgk tarikh n tahun manufacturing dia mmg 2010.kenyakkan bulan 5 2010 so bukan la dia jual hok lama2 kan.kena tgk tau tahun seme tuh.

2 comments:

n.i.n.a said...

hantu mekap la ko. tak boleh tengok sale! huhu

~kc ilah~ said...

haha..dh mmg murah.lagi pon elianto ok gak.mana tak rembat.