Tuesday, March 15, 2011

heyy im back.

ceh poyo..mcm la ada org yg tunggu entri-entri aku..hehe
lately bz.ceh poyo lagi.macam la banyak sangat keje ko tu kan..
ye aku bz..aku penat pk keje2 sekolah yang tak berkesudahan.
penat jadi setiausaha pibg..setiausaha panitia..penat nak kekalkan prestasi budak darjah enam..bla..bla..bla..eh lupa takleh merungut..kerja cikgu kan senang jeekkkk..

sebenarnya laptop baru jek dibaik pulih..abeh melayang rm 300 aku..(perlu ke beritau di sini???motiff??).
tu semua ammar punya pasal.suka2 hati dia je pijak2 monitor laptop dan kesudahannya monitor bertukar warna..ye..bertukar warna..kejap hijau kejap ungu kejap hitam..meroyan kejap aku..sangap gile tak leh online 4 hari..mencabar keimanan sungguh..
walau aku tak update blog tapi rutin blogwalking aku berjalan macam biasa yek..cuma aku ni bila blogwalking tak tinggal jejak..malas.iyo aku malas.kalo kawan-kawan aku komen kat entri aku pon,aku malas nk reply.tapi aku baca komen-komen tu sume yek.alah setakat 1-2 komen jek pon..hahaha.bajet beribu orang nak datang komen ke?kem salam berangan la ko.

k tu je la sesi membebel aku untuk hari ini..da..

2 comments:

Nur Ainina said...

aku msg pn ko x reply. mmg bz sungguh nie..

ardinihumaira said...

Congrats dear!
cepat semak pemenang teka-teki coklat tu hehe