Thursday, November 24, 2011

Bobbi Brown make up.

aku ni suka beno beli mekap.tp pakai nya tidak.serupa tu jugak muka.pakai jugak la,bukan tak pakai langsung.aku suka g bobbi brown midvalley.layanan SA dia sgt baik..pastu senang nk dapat freegift.tak macam MAC susah betul dia nk bg freegift.kedekut taik idung masin.




ni freegift2 yg dapat..dapat coklat pastu beg mekap dlm tu ada lip palette,mascra,serum,moisturizer,cleansing oil.berbaloi2.ni baru freegift.



coklat yg dapat.dark chocolate.

freegift yg kat atas tu.



aku beli 3 barang ni jek.pastu dapat freebies yg kat atas tu.aku beli liquid foundation sbb dh abes yg lama,pastu bedak compact sbb dh abes jugak,pastu yg kotak besa tu dlm dia ada shimmer brick,lipstik,lipgloss,mascara.eh lupa lah.dh lama.malas nk cek satu2.yg kotak besa tu limited edition.collection apa ntah.aku lupa.



ha ni la sume2 brg yg di beli..best n berbaloi2.


dah lama beli.tapi biasa la aku.peram jadi pekasam,dh jadi pekasam bila goreng baru la best,ye ke tidokk???


No comments: