Sunday, September 5, 2010

iftar @ Intai-intai












gambo gedik aku mesti ada..abaikan umah aku yg bersepah itu yek.




intai2 aku bagi 7..bora ombak terbaekk..aku bg 10.taun depan nk pbora ombak lagi.ajak akak n adik aku pulak..br la best nk mkn..melantak sampai voncettt..ni bukan ngan family member cm segan plak..nnt org kata ya Allah binik ibnu ke tu?aku tgk sepinggan besa dia amek kambing panggang..aku just nk jaga air muka laki aku jek kan..gitu..tp dr nk jaga airmuka laki aku,aku melantak byk gak..tak boleh blah mkn..ah i feduliks hape..ai byr occay.bukan free.nnt aku upload gambo kat bora ombak..tp tak byk sgt snap..syok sgt mkn kan..










k adios.

1 comment:

n.i.n.a said...

ala.. gambo takde?