Monday, September 27, 2010

mood hilang..

huh..mcm2 benda yg berlaku weekend hari tuh..pastu terbawak2 g sekolah xdek mood..tp mood mengajar tetap ada..jumpa n tgk muka anak murid mood mengajar berkobar2..tp bila balik umah teringat balik apa yg terjadi kat aku n hubby..kisahnya begini..

semangat kami berkobar2 nk g jalan2..jalan2 cari makan...jalan2 habiskan uwang..mula2 g openhouse kawan sekolah aku then balik tuh p tesco potong rambut ammar segala then p satu tempat ni..eeeii geramnya nk cerita..salesman salesgirl kenapa korang suka berlagak ek..aku pon penah keje salesgirl jugak tp aku layan customer baeeekkk punyaaaa..(aku dh xdek mud mau cerita)..aku stop je la..malas..sakit hati.nyampah.bencikk..


k adios.

1 comment:

Nur Ainina said...

er.. baru nak bace ape jd tp ko stop pulak. btol2 sakit hati nie. sabo la! nnt dh cool ko cite blk. aku nk tau jugk ape jd..