Tuesday, September 28, 2010

saya tak suka..

mula2 masa beli mcm berkenan..(sebenarnya sebab dh xde choice lain..sume nya pada aku tak cantik)tapi bila balik umah cis card space tak cukup.masa beli mcm ok tp balik umah bila letak card tak le tutup plak..waddenyahh..oh purse ni hok kentot bukan hok panjang2 tuh..skang aku rasa nyesal gile..tu la tak dengar lagi ckp hubby kan dia berkenan yg lain..tp aku tak dengar cakap dh balik umah kad penuh tak leh tutup baru rasa menyesal..tapi aku guna je la dengan redha yg tak berapa nk redha jugak sebenarnya..

nak beli purse baru almaklumle duit pon cam ade takde je dalam purse tuh..tapi aku nih bukan boleh kira..ingat nk g usha purse lagi la..tgk2 je la..nk beli kalu..kena tempeleng ngan laki aku kalu..kalu berani beli la purse baru..

aku duk aim brand lain pulok..tapi bukan la designer brand kan..idok la teman mampu..ohye purse ni aku beli kat butik guess the garden..SA dia sgt la baik layan duk ikut jek kulu kilir bukan macam SA B*d* S**p kat jusco balakong tuh..hampeh menyampah bajek bagus.mekap mcm nk g opera.huh..(terus xde mud bila ingat die..)

adios.

No comments: