Monday, December 13, 2010

makan woi..makan!!

saja jek sebulan sekali pas dapat gaji nk la cuba restoran baru bukak ni kat tesco ampang,sederet ngan bank islam.hah elok la tu pas aku g amek gaji terus perut lapa.dan terus tgk2 kedai situ dan terjumpa kedai ini.baru bukak ke?ntah deret2 kedai tu macam baru bukak jek seme.maksud aku baru bukak di sini bukan la semalam.bukak dlm tahun ni la.2010.eh baru la tu kan?
air sirap bandung soda..es soda.suami aku yg empunya..

ting!!bertukar..!!!kaler putih tadi dh jadik kaler pink.air aku air bla..bla..bla.aku lupa.tapi rasa dia aku takkan lupa.ko imagine je la rasa dia..rasa dia cmni:epal yg di blend pastu campo ngan daun pudina..walah..dapat imagine???sumpah aku bukan tekak omputih nk minum air pudina segala ni.



nasi putih bararamundi..aku yg punya tapi end up bertukar!!!........dengan nasik suami aku..portion dia terlalu banyak..sume ada dlam tuh.. gulai ikan tenggiri,ayam goreng,papadom,sayur goreng mamak,dan ulam2an.


suami yg punya.nasik goreng thai kot..best!
kamu kamu dan kamu sila lah pergi.harga sgt berpatutan.bukan cafe mahal kan.bese2 jek..




No comments: