Friday, December 17, 2010

susah!

salam satu malaysia.(macam pemberita TV1)

oh apa yg aku nk cerita ni tiada kaitan ngan sapa2.cuma pandangan peribadi.



kawan aku ada cakap,ko cerita la pasal anak ko dalam blog.
jawapan: bukan aku tanak cerita pasal perkembangan anak aku tapi aku takut aku nih melebih2 pulak,,contoh:(tiada kaitan ngan sapa2 jugak)>baby saya dah 6bulan.dah pandai berlari dah..weee selonoknye..>oh baby saya 8bulan dh pandai jalan..suka sangat..>anak saya sangat bijak..alhamdulillah..berkat saya banyak mengaji masa pregnen dulu...>dan bla..bla..bla..oh ini semua sebagai contoh jek..

pernah terpikir tak anak org lain pon kadang2 sama jek macam anak kita..n pernah terpikir tak kalo lah anak org lain tu tak macam anak kita.apa perasaan dia.perkembangan baby ni ada lambat ada cepat..contoh berjalan,bercakap etc etc so tak perlu kot(bagi aku la..)dan kadang2 apa yg kita tulis tu sebenrnya sama jek pon perkembangannya dengan anak org lain..so dapat tak apa yg nak aku sampaikan.tapi tu la bila pikir2 balik lantak dia la apa yg ko nak kesah..huhuhu..menyibuk plak kan.


oh aku sebenrnya tak reti nk reka ayat tapi harap adalah org memahaminya apa yg nk aku cakap nih..bukan aku dengki..bukan aku jelek..seperti apa yg aku cakap benda nih takde kaitan pon ngan sapa2..aku cuma tgk kat sekeliling aku jek..

tu je la bebelan hari ini.

5 comments:

n.i.n.a said...

ini kan blog ko. gunakanlah dengan sepenuhnya huhu ko tulis je pape pun.. ada orang yang baca :D

~kc ilah~ said...

tapi tu la..aku taknak tulih pasal anak..nnt org akan cakap eleh anak aku lebih advance la dari anak ko.anak dh pandai sekian..sekian..pon dah nk kecoh..tu je la maksud aku.pastu ada plak yg belum ada anak kan,ada yg tak paham..kalo macam beg ke mekap ke kasut ke org boleh beli tapi anak?org tak leh beli..so jaga perasaan org yg takde anak jugak lah..tu jek sebenarnya..ish susah jugak nk explain..huhu

n.i.n.a said...

ko nak tulis pasal anak boleh. tapi jangan selalu la kot. pastu ada info berguna utk ibu2 lain hehe aku rasa takde la orang naik menyampah nak baca. hari ni pasal anak, esok pasal makan, lusa pasal mekap, tulat pasal handbag :D

n.i.n.a said...

eh babe! tiba2 aku terpk! ting!! (keluar mentol atas kepala haha) ko buat tutorial makeup bleh? :D

~kc ilah~ said...

aku tak pandai la nk wat tutorial.nnt org duk gelak jek.haha..