Monday, December 13, 2010

rutin kami.

ini ibu dan ammar.kami sangat seronok walopon g taman klcc jek..


salam.


musim cuti sekolah ni adalah musim makan dan musim tido.(aku la tu).pastu berjangkit plak ngan ammar darwisy..o good.kami tido dlm kul 2-3 pagi..pastu bgn jap suami g keje then tido balik sampai la tengahari..selagi tak tengahari selagi tu aku n ammar tak bangun.tiap2 hari ok.pastu sesi mkn2..mkn je la apa2 yg ada kat umah..ptg2 sket ammar tido lagi baru aku boleh masak..pastu dh sudah masak makan lagi.tunggu suami balik tgk2 tv main2 internet..gitula rutin aku tiap2 hari sepanjang cuti sekolah ni..hoho kalo la cuti sekolah ni 3 bulan mau badan aku jadi belon..huhu.




cuti sekolah memang aku tak g mana2.g jalan pon tak.suami aku keje.8-7..cuti pon xde.dh byk sgt amek EL..(ammar sakit)..tu yg cuti xde tu..so duk la aku berdua keboringan kat umah.ada jek aku keje2 yg belum siap.tapi malas la sgt nk buat.minit meeting ada 2,ha tu pon aku tak sentuh2 lagi.malas betul.kata boring duk umah tapi keje malas nk buat.cmne tuh??minggu depan dh stat kena g sekolah..langsir kelas pon belum beli lagi.suami aku cakap tunggu gaji.so i follow u..


ingat hari ni la nk stat buat keje...tu pon kalo rajin la.muahaha.k adios.

No comments: